Alt vi gjør, gjør vi for våre babyer - for i morgen.

Derfor brenner vi for å gjøre bleiene våre enda bedre og mer skånsomme for både babyen din og miljøet.
Vi vil også være der for deg som forelder og gi deg støtte og inspirasjon gjennom de fantastiske, men til tider tøffe småbarnsårene.
Og vi kjemper for alle babyer - for deres muligheter, deres utvikling, deres rett til å leke, deres drømmer og deres planet.
Vil du vite mer? Les om våre ulike initiativer nedenfor.

Støtte og inspirasjon til foreldre

Å være forelder er en flott opplevelse. Men, det kan også være tøft. Derfor vil vi…Les mer

Aktivt arbeid med bærekraft

Vi lover å redusere klimapåvirkningen med 33%. Som selskap har vi satt opp ytterligere...Les mer

Innovasjon til fordel for babyer

Hos Libero ønsker vi at barnet ditt skal ha det bra i dag og i fremtiden. Derfor jobber vi hele tiden...Les mer

For alle babyers muligheter

For oss kommer babyer alltid først! Og det er en selvfølge at babyer har rett til...Les mer

Om essity

Essity er et ledende globalt hygiene- og helseforetak som øker menneskers velvære gjennom våre produkter og løsninger. Navnet Essity er avledet fra de engelske ordene essentials og necessities, nødvendigheter i hverdagen. Vår bærekraftige forretningsmodell setter verdiskaping for mennesker og miljø i sentrum. Essity har salg i ca. 150 land under de globalt ledende merkevarene TENA og Tork, samt andre sterke merkevarer som Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda og Zewa. Essity har ca. 48 000 medarbeidere, og nettoomsetningen i 2017 var ca. 109 milliarder SEK (11,3 milliarder euro). Hovedkontoret ligger i Stockholm og selskapet er notert på NASDAQ Stockholm.

For mer informasjon, besøk www.essity.com.

Det har oppstått en feil, prøv på nytt senere.
Laster inn ...