Vanlige spørsmål

Liberos bleier
Hvordan rapporterer jeg et problem med et Liberoprodukt?

Hvis du har problem med et Liberoprodukt kan du kontakte oss via skjemaet under, på tlf. 800 34 090 eller sende e-post til libero.forbruker.kontakt@essity.com 

Takk for hjelpen!

Hvilke bleieavtaler finnes?

Kiwi:
Gjennom Bleieavtalen vi har med Kiwi får du hver fjerde Libero bleiepakke gratis. Husk å be om elektronisk Bleiekort i kassa!

Meny:
"Fast knallkjøp" på bleier, som betyr at du får to bleiepakker for 79 kr.

Spar Junior: 
Er du Trumfmedlem får du 25% avslag på Libero-bleier og wet wipes i kassa.

Bunnpris:
Kjøp 2 bleiepakker, få 50% avslag på den billigste. 

 

Liberoklubben
Hvordan oppdaterer jeg opplysningene mine i Liberoklubben?

Det er enkelt å oppdatere opplysningene. Du går bare til Din Libero og klikker på Dine data. Oppdater deretter opplysningene, og lagre dem.

Hvordan avslutter jeg medlemskapet i Liberoklubben?

Du kan når som helst avbryte medlemskapet ditt i Liberoklubben.

Du kan gjøre dette på egenhånd via en nettleser.
Dette er hvordan:
Logg deg inn på profilen din, og gå til Liberoklubben.
Klikk på profilbildet ditt, og velg innstillinger.
Der kan du velge "Slett kontoen min".

Du kan også avslutte medlemskapet i Liberoklubben ved å kontakte med oss på libero.forbruker.kontakt@sca.com eller på telefonnummer 800 34 090. Da avsluttes medlemskapet for godt, og du mister Liberopoengene du har samlet.

Hvis du bare ønsker å være usynlig i Liberoklubben, kan du endre personverninnstillingene under Din profil.

Libero Velkomstgave
Libero Velkomstgave

Du som er gravid, eller har nettopp født, kan bestille en gratis velkomstgave med fine ting til den første tiden hjemme. Gaven kan bestilles frem til barnet er 8 uker, den kan bestilles direkte til din adresse i vår Poengshop.

Om du blir forelder via adopsjon tilpasser vi en velkomstgave som passer barnet ditt. Du er hjertelig velkommen til å sende en mail til: libero.forbruker.kontakt@essity.com

 

Liberos hjemmeside – nyheter
Hva er nytt på Liberos hjemmeside?

Det første du kommer til å legge merke til, er den nye interaktive tidslinjen øverst på siden Din fase.

Tidslinjen tilpasser nettstedet etter den fasen du er i som forelder: Prøver, Gravid, Baby eller Småbarn. Den hjelper deg også å finne andre medlemmer i samme fase.

Når du beveger musen over tidslinjen, får du en rask oversikt over store utviklingstrinn og viktige milepæler. Klikk på den fasen som er mest aktuell for deg.

På hjemmesiden vår kan du lese artikler av medlemmer (foreldre som deg selv), kommentere, gi karakterer til og dele dine favorittartikler og historier, stille spørsmål i forumet, opprette egne undersøkelser og lagre interessante artikler eller diskusjoner i albumet.

Du kan også opprette en egen profil for å delta i forumet, se andre medlemmers profiler, skrive kommentarer i gjestebøker og chatte i forumet.

Og selvsagt mye annet spennende!

Hva er Din fase, Din Libero og forumet?

Din fase

Prøver, Gravid, Baby eller Småbarn? Bruk tidslinjen for å tilpasse nettstedet etter dine behov. Tidslinjen hjelper deg også å finne andre medlemmer i samme fase. Du kan i tillegg finne interessante artikler av eksperter.

Din Libero

Opprett din Libero-profil for å delta i forumet. Under Dine historier kan du utveksle tips og råd med andre medlemmer. Du kan også lagre artikler og kommentarer i Ditt album og lese kommentarer fra andre medlemmer i Din gjestebok.

Forum

Her finner du Liberos fantastiske forum Foreldrepraten.

 

Liberos hjemmeside – for nybegynnere
Jeg var medlem på den forrige hjemmesiden. Kan jeg bruke de vanlige påloggingsopplysningene mine?

Selvfølgelig. Hvis du registrerte deg på den gamle hjemmesiden, fungerer den registrerte e-postadressen og passordet her også.

Kan jeg registrere det samme brukernavnet som jeg hadde på Liberos gamle hjemmeside?

Ja. Men tenk deg nøye om før du velger brukernavn på den nye hjemmesiden. Du kan IKKE endre dette.

Så hvis du er gravid, er det smart å velge noe som fremdeles fungerer når du f.eks. har blitt trebarnsmor.

Hvorfor kan jeg ikke registrere samme brukernavn som jeg hadde på Liberos tidligere hjemmeside?

Fordi brukernavnet ditt allerede brukes av et annet medlem. Velg et nytt brukernavn. Ulike brukere kan ikke lenger ha samme brukernavn i forumet. Dermed unngår vi at det oppstår forvirring rundt hvem man chatter med! 

Tenk deg nøye om før du velger brukernavn på den nye hjemmesiden. Du kan IKKE endre dette. Så hvis du er gravid, er det smart å velge noe som fremdeles fungerer når du f.eks. har blitt trebarnsmor.

Liberoklubben og forumet – oversikt
Hvordan finner jeg andre som er i samme fase som meg?

Du kan søke etter andre medlemmer i samme fase under Medlemmer i Foreldrepraten. Husk: Jo flere opplysninger du oppgir i din egen profil, desto enklere er det for andre å finne deg.

Hva betyr fargen på rammen rundt medlemmenes profilbilde?

Fargen på rammen rundt profilbildet viser hvilken fase medlemmet er i. Blå betyr "Prøver", lilla betyr "Gravid", rosa betyr "Baby" og oransje betyr "Småbarn".

Hvordan finner jeg mer informasjon om et bestemt medlem?

Klikk på brukernavnet til medlemmet i forumet for å vise personens profil.

Kan jeg sende personlige meldinger?

Du kan skrive en melding til et bestemt medlem i personens gjestebok. Den meldingen kan bare leses av det aktuelle medlemmet.

Hvordan vet jeg om noen har sendt en melding til meg?

Når du logger deg på, vises alle nye gjestebok innlegg i feltet Din Libero til høyre på siden.
Du kan klikke på denne koblingen eller gå til Din gjestebok under Din Libero.

Hvordan ser jeg hvem som er pålogget?

I Foreldrepraten kan du se noen av medlemmene som er pålogget akkurat nå. Du kan også søke etter brukere som er pålogget, på siden Medlemmer.

Hvordan stiller jeg et spørsmål i forumet?

Det er like enkelt å stille et spørsmål som det er å logge seg på.

Gå til Forumet i Liberoklubben, og klikk på Start en ny diskusjon. Så er det bare å spørre i vei!

Hvordan rapporterer jeg støtende innhold?

Hvis du oppfatter noe i forumet som upassende, klikker du på Rapporter-koblingen under meldingen. Da mottar vi en melding og kan undersøke saken.

Liberoklubben og forumet – bidra
Hvordan kommenterer jeg en artikkel eller en historie fra et medlem?

Du må være medlem i Liberoklubben og pålogget for å kunne skrive kommentarer. Skriv kommentaren i feltet under artikkelen eller historien.

 

Hvordan legger jeg inn min egen historie?

Du må være medlem i Liberoklubben for å kunne dele historien din.

Når du har logget på, går du til Dine historier under Din Libero. Der kan du enkelt legge til både opplevelser og bilder.

Kan jeg slette en kommentar jeg har skrevet?

Ja visst! Gå til Ditt forum under Din Libero.

Klikk på fanen Dine svar. Der kan du lese og slette kommentarene dine.

Hvor finner jeg svar på innleggene mine?

Gå til Ditt forum under Din Libero.

I fanen Dine diskusjoner ser du hva som rører seg i diskusjonene du deltar i.

Din Libero – oppdatere profilen
Jeg vil ikke at opplysningene om meg skal være tilgjengelige for andre. Kan jeg være anonym på nettstedet?

Gå til "Min konto" og deretter "endre din fase." Nederst på siden kan du huke av i en boks slik at opplysningene du har registrert om din familie ikke synes for andre.

Hvordan oppdaterer jeg profilsiden min?

Gå til "Min konto" - deretter velger du hva du vil oppdatere.

Kan jeg slette kontoen min?

For å slette profilen din kan du gå via linken i en av mailene du har mottat fra oss og følge instruksjonene for utmelding. Har du ikke tatt vare på noen av mailene kan du ta kontakt med vår forbrukerkontakt, så hjelper vi deg.

Hvordan håndterer vi dine personopplysninger?

Det er viktig for oss at du føler deg trygg med hvordan vi i Libero håndterer dine personopplysninger. Derfor er vi åpne om hvordan vi samler inn, behandler og deler den informasjonen som vi lagrer om deg hos oss. Vi selger aldri dine personopplysninger videre til andre bedrifter.

Vi håndterer dine personopplysninger for å skape en best mulig brukeropplevelse for deg som er medlem i Liberoklubben. Derfor trenger vi en del opplysninger om deg. Blant annet for at du skal kunne; få poeng når du kjøper Libero-bleier, bestille gaver i vår Poengshop, og få informasjon tilpasset din fase.

Vil du vite mer om dine rettigheter eller hvordan Libero håndterer dine personopplysninger? Les mer her.

Det har oppstått en feil, prøv på nytt senere.
Laster inn ...