Ved å fortsette å bruke denne hjemmesiden godkjenner du bruken av cookies. Du kan lese mer om det her. 

Har du spørsmål?

Kontakt oss

Kontakt Libero ved å fylle ut skjemaet nederst på denne siden. Ta en kikk på de vanlige spørsmålene nedenfor først for å se om spørsmålet ditt allerede er besvart der.

Hvis du har et generelt spørsmål om graviditet eller barn: Har du tenkt på å stille spørsmålet i forumet?

  • Syns ikke koden du har registrert? Prøv å logge deg ut og inn igjen så saldoen oppdateres.
  • Har du spørsmål om poeng eller poengshopen kan du se om du finner svar her.

 

Vi kan også kontaktes på e-post: libero.forbruker.kontakt@essity.com 

Vanlige spørsmål

Din Libero – oppdatere profilen
Jeg vil ikke at opplysningene om meg skal være tilgjengelige for andre. Kan jeg være anonym på nettstedet?

Gå til "Min konto" og deretter "endre din fase." Nederst på siden kan du huke av i en boks slik at opplysningene du har registrert om din familie ikke synes for andre.

Hvordan oppdaterer jeg profilsiden min?

Gå til "Min konto" - deretter velger du hva du vil oppdatere.

Kan jeg slette kontoen min?

For å slette profilen din kan du gå via linken i en av mailene du har mottat fra oss og følge instruksjonene for utmelding. Har du ikke tatt vare på noen av mailene kan du ta kontakt med vår forbrukerkontakt, så hjelper vi deg.

Hvordan håndterer vi dine personopplysninger?

Det er viktig for oss at du føler deg trygg med hvordan vi i Libero håndterer dine personopplysninger. Derfor er vi åpne om hvordan vi samler inn, behandler og deler den informasjonen som vi lagrer om deg hos oss. Vi selger aldri dine personopplysninger videre til andre bedrifter.

Vi håndterer dine personopplysninger for å skape en best mulig brukeropplevelse for deg som er medlem i Liberoklubben. Derfor trenger vi en del opplysninger om deg. Blant annet for at du skal kunne; få poeng når du kjøper Libero-bleier, bestille gaver i vår Poengshop, og få informasjon tilpasset din fase.

Vil du vite mer om dine rettigheter eller hvordan Libero håndterer dine personopplysninger? Les mer her.

Liberos bleier
Hvordan rapporterer jeg et problem med et Liberoprodukt?

Hvis du har problem med et Liberoprodukt kan du kontakte oss via skjemaet under, på tlf. 800 34 090 eller sende e-post til libero.forbruker.kontakt@essity.com 

Takk for hjelpen!

Hvilke bleieavtaler finnes?

Kiwi:
Gjennom Bleieavtalen vi har med Kiwi får du hver fjerde Libero bleiepakke gratis. Husk å be om elektronisk Bleiekort i kassa!

Meny:
"Fast knallkjøp" på bleier, som betyr at du får to bleiepakker for 79 kr.

Spar Junior: 
Er du Trumfmedlem får du 25% avslag på Libero-bleier og wet wipes i kassa.

Bunnpris:
Kjøp 2 bleiepakker, få 50% avslag på den billigste. 

 

Det har oppstått en feil, prøv på nytt senere.
Laster inn ...