Har du spørsmål?

Kontakt oss

Kontakt Libero ved å fylle ut skjemaet nederst på denne siden. Ta en kikk på de vanlige spørsmålene nedenfor først for å se om spørsmålet ditt allerede er besvart der.

Hvis du har et generelt spørsmål om graviditet eller barn: Har du tenkt på å stille spørsmålet i forumet?

  • Syns ikke koden du har registrert? Prøv å logge deg ut og inn igjen så saldoen oppdateres.
  • Har du spørsmål om poeng eller poengshopen kan du se om du finner svar her.

 

Vi kan også kontaktes på e-post: libero.forbruker.kontakt@essity.com 

Vanlige spørsmål

Din Libero – oppdatere profilen
Jeg vil ikke at opplysningene om meg skal være tilgjengelige for andre. Kan jeg være anonym på nettstedet?

Gå til "Min konto" og deretter "endre din fase." Nederst på siden kan du huke av i en boks slik at opplysningene du har registrert om din familie ikke synes for andre.

Hvordan oppdaterer jeg profilsiden min?

Gå til "Min konto" - deretter velger du hva du vil oppdatere.

Kan jeg slette kontoen min?

Du kan når som helst slette medlemskapet ditt i Liberoklubben.

Du kan gjøre dette på egenhånd via en nettleser.
Dette er hvordan:
Logg deg inn på profilen din, og gå til Liberoklubben.
Klikk på profilbildet ditt, og velg innstillinger.
Der kan du velge "Slett kontoen min".
Da avsluttes medlemskapet for godt, og du mister Liberopoengene du har samlet.

Ved spørsmål kontakt oss på libero.forbruker.kontakt@essity.com

Hvordan håndterer vi dine personopplysninger?

Det er viktig for oss at du føler deg trygg med hvordan vi i Libero håndterer dine personopplysninger. Derfor er vi åpne om hvordan vi samler inn, behandler og deler den informasjonen som vi lagrer om deg hos oss. Vi selger aldri dine personopplysninger videre til andre bedrifter.

Vi håndterer dine personopplysninger for å skape en best mulig brukeropplevelse for deg som er medlem i Liberoklubben. Derfor trenger vi en del opplysninger om deg. Blant annet for at du skal kunne; få poeng når du kjøper Libero-bleier, bestille gaver i vår Poengshop, og få informasjon tilpasset din fase.

Vil du vite mer om dine rettigheter eller hvordan Libero håndterer dine personopplysninger? Les mer her.

Liberos bleier
Hvordan rapporterer jeg et problem med et Liberoprodukt?

Hvis du har problem med et Liberoprodukt kan du kontakte oss via skjemaet under, på tlf. 800 34 090 eller sende e-post til libero.forbruker.kontakt@essity.com 

Takk for hjelpen!

Hvilke bleieavtaler finnes?

Bunnpris:

Kjøp 2 og få 50% på den billigste fra Libero.

Spar:

25 % avslag på Libero-bleier for Trumf-medlemmer.

Extra:

50 % prisavslag på utsalgspris på bleier og 20 % babybonus på bleier, barnemat og  gjennom COOPs medlemskort.

Kiwi:

Hver 2.bleie gratis med bruk av bleiekort.

Mega:

Alle Libero-bleier 2 pakker for 69,- (untatt Big box).

Meny:

«Fast knallkjøp» for alle Libero bleier; 2 for 69,-

REMA:

50 % prisavslag på alle bleier gjennom Æ.

 

 

 

 

 

Det har oppstått en feil, prøv på nytt senere.
Laster inn ...